Rent killag utom tävlan i Bagheerastafetten?
Hej!
Vi har ett stort överskott på killar som gärna vill springa Bagheerastafetten. Vi kollar såklart på löparbanken efter ett kombilag men om det inte går i lås undrar vi om man kan anmäla ett lag utom tävlan som enbart består av killar?
Vi har ett stort överskott på killar som gärna vill springa Bagheerastafetten. Vi kollar såklart på löparbanken efter ett kombilag men om det inte går i lås undrar vi om man kan anmäla ett lag utom tävlan som enbart består av killar?
Följ inlägget
1
följare
Vi kan tyvärr inte ha rena killag utom tävlan så jag hoppas att ni hittar tjejer via löparbanken.
Välkomna till Göteborg !!
Johan